Tietosuojaseloste

Subway Manski
Osoite: Kauppakeskus Manski Kauppalankatu 13
Puhelinnro: 010 325 7702
Sähköposti: subwaymanski@gmail.com

Asiakasrekisteristä vastaava henkilö: Mia Hannus

Asiakasrekisterin käyttötarkoitus:
Rekisteriä käytetään Subway Manski:n asiakkaiden tilausten käsittelyyn ja tilaustietojen arkistointiin. Tietoja voidaan käyttää myös Subway Manski toiminnan kehittämiseen. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimassa ja edellyttämissä rajoissa.

Asiakasrekisterin sisältämät tiedot:
Asiakasrekiseri sisältää seuraavat asiakkaat tiedot:
Asiakkaan etu- ja sukunimi
Sähköpostiosoite
Postinumero
Tilaushistoria

Asiakasrekisterin tietojen luovutus ja salassapito:
Rekisterin tietoja ei luovuteta tai myydä ulkopuolisille. Asiakkaalla on oikeus saada nähdä henkilökohtaiset rekisteritietonsa kirjallista pyyntöä vastaan. Pyyntö tulee osoittaa asiakasrekisteristä vastaavalle henkilölle.

Eu:n tietosuoja-asetus GDPR:

Subway Manski ei luovuta eikä myy kenenkään asiakkaan tietoja ulkopuolisille tahoille. Asiakastietoja käsittelee vain asiakasrekisterin pitäjä tai hänen sijaisensa. Nettikaupat tehdään salatun yhteyden kautta ja asiakastiedot säilytetään turvassa ja salattuina.
Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 2.4.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Subway Manski
Kauppakeskus Manski
Kauppalankatu 13
45100 Kouvola

010 325 7702
subwaymanski@gmail.com
www.subway.fi/fi/ravintolat/kouvola/kouvola-manski
2278477-4

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat korttimaksut, mobiilimaksut sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Subway Manski - Etätilausportaali yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Ravintolaamme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Subway Manski
Kauppakeskus Manski
Kauppalankatu 13
45100 Kouvola

puh: 010 325 7702

Toimitustavat ja -kulut

Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.


Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Käyttäjän tekemä Tilaus on sitova, eikä Käyttäjä voi peruuttaa sitä sen jälkeen, kun Tilaus on tehty. Et voi peruttaa tai mitätöidä tilausta tuotteista tai kuljetuspalveluista sen jälkeen, kun olet sen lähettänyt. Tarkistathan huolellisesti tekemäsi Tilauksen ennen sen lähettämistä.

Lunastamaton tilaus

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit